Pause på ubestemt tid: – Takk for følget!

Kjære alle bloggleserne mine!

Nå har jeg holdt det gående med matblogg i snart åtte år.

Men det siste året har det gått skikkelig på sparebluss, men mange resirkulerte innlegg. Det skyldes i hovedsak en fantastisk gøyal og ny jobb i lokalavisa, som gjør at fritiden min blir et knapphetsgode.

For et par år siden var lokalavisa Tvedestrandsposten på besøk. Nå er Tvedestrandsposten min nye arbeidsgiver. (Foto: Mette Urdahl Storm)

Jeg har derfor bestemt meg for å sette matbloggen på pause. Den vil fortsatt ligge åpen for alle som vil hente favorittoppskriftene sine – jeg bruker den jo også selv som kokebok.:) Men jeg kommer ikke til å  publisere nye innlegg fremover.

Å drive en matblogg har vært veldig artig. Da jeg startet var det ikke så mange matbloggere i Norge, og underveis har jeg lært mye om både ernæring, oppbevaring og ikke minst tilberedelse av mat. Det har vært kjempegøy å jakte på enkle og gode oppskrifter som jeg kan formidle til dere, og noen mislykkede middager underveis har det vært her i heimen. Men heldigvis mange gode også.:)

Det har vært veldig koselig å ha kontakt med andre der ute som også setter pris på ujålete, enkel og god mat.

Tusen takk for følget!

Siri

Hos meg finner du helt vanlig mat. Enkle og gode retter som alle kan klare å lage. Overlat trøflene til kokkene, og kos deg på kjøkkenet!
Posts created 749

7 thoughts on “Pause på ubestemt tid: – Takk for følget!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top