Pepperoniform

Pepperoniform er et raskt og godt alternativ til lørdagspizza. Rimelig er det også.

Kok pasta, hiv alt i en form i ovnen i 15 min, og før du vet ordet av det står det skikkelig bra kosemat på bordet.  

Denne oppskriften pluss over 100 andre oppskrifter finner du også på min matapp – tilgjengelig i AppStore og på Google Play.  

Nok til 4

Fra kjøkkenbenk til middagsbord, 30 minutter

Dette trenger du

500 gram pasta penne
1 glass pizzasaus
1 beger cottage cheese
200 gram mozzarella
1 pakke pepperoni, 100 gram
1 løk
1 ts tørket basilikum
eventuelt 1-2 ss revet parmesan

Slik gjør du


Sett stekeovnen på 200 grader.

 Kok pasta 2 min mindre enn det står på pakka. 

Mens pastaen koker kan du blande sammen pastasaus/pizzasaus, hakket løk, cottage cheese og mozzarellabiter i en bolle.  

Bland sammen den kokte pastaen og sausen i en ildfast form.

Dryss over litt tørket basilikum, parmesan og legg på skivene med pepperoni.

Stek i 15 minutter på 200 grader. 


Nam!!

#pepperoniform #pasta #pizza #pizzapasta #fysemat #kosemat #helgemat #pepperoni #oppskrift #middag  

 

Print

Hos meg finner du helt vanlig mat. Enkle og gode retter som alle kan klare å lage. Overlat trøflene til kokkene, og kos deg på kjøkkenet!
Posts created 749

6 thoughts on “Pepperoniform

  1. Elsker denne retten! Så enkel å lage og så god! 😀 Jeg bruker både pepperoni og chorizo på, nam nam. 🙂 Tusen takk for oppskriften!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top