Topp fem ukemenyer

Da jeg startet med bloggen startet jeg også med ukemenyer med handleliste.

Dette er de mest leste innleggene på bloggen, og det er ikke så rart – for jeg tror alle har skjønt at det er både tid og penger på å planlegge middagene gjennom uka. Planlegge ut i fra hva man har i fryseren, eller hvor mye man har på konto. Smart begge deler. Dessuten er det fint å slippe å gå på butikken hver dag.

(Men det er ikke alltid de gode intensjonene er så lette å følge opp – da kan du for eksempel ty til matappen min: Siri matapp. En fin liten sak å bruke i butikken når du ikke helt vet hva du har lyst på.)

Her får du de fem mest populære ukemenyene på bloggen:

7 middager for under 700,- 

Vanligvis har jeg femdagersmenyer, men denne 7-dagersen for en rimelig penge er suverent mest lest av alle menyene.

På andreplass er det menyen for de som bor alene. Enten du er student eller enestående funker denne fint:

5 middager for 200,-

På tredjeplass er det en ukemeny fra 2015. Denne ukemenyen har en kombinasjon av retter som mange er begeistret for:

Ukemeny fra 2015

På fjerdeplass er det en meny fra 2016 som har klort seg fast:

Ukemeny fra 2016 

Femteplassen går til nok en meny  på budsjett:

Middag i en uke for 600,-

God middag!

 

 

 

Hos meg finner du helt vanlig mat. Enkle og gode retter som alle kan klare å lage. Overlat trøflene til kokkene, og kos deg på kjøkkenet!
Posts created 749

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top